تاکید فرماندار بشاگرد بر توجه بیشتر به بهداشت محیط


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394
بازدید : 323
نویسنده : فــردیـن احـمدی

تاکید فرماندار بشاگرد بر توجه بیشتر به بهداشت محیط

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان بشاگرد به ریاست فرماندار برگزار شد.

 جلسه شورای سلامت

به گزارش عصر بشاگرد، جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با حضور دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد و اعضای شورای اداری به ریاست دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد تشکیل شد.

فلکناز دهقانی فرماندار بشاگرد در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)، مطالبی در خصوص فعالیت های انجام شده و اقدامات مورد نیاز در بخش بهداشت، مدارس، مساجد، و اماکن عرضه مواد غذایی بیان کردند.

دهقانی در خصوص لزوم برخورد با دوره گردان و دست فروشان عرضه کننده مواد غذایی مخصوصا مواد غذایی فساد پذیر توسط شهرداران و بخشداران شهرستان با همکاری نیروی انتظامی تاکید نمودند و اهمیت ارائه آموزش نقاط بهداشتی توسط مراکز بهداشت با همکاری سایر ادارات را یادآور شدند.

وی در خصوص شرایط فعلی شهرهای سردشت و گوهران بر حوزه های فاضلاب از ترمیم شکستگی های شبکه آب رسانی به علت زلزله اخیر، باقیمانده آب فاضلاب در موارد آلودگی میکروبی آب، وضعیت فاضلاب های روان روباز شهری و روستایی تاکید کرد.

فرماندار بشاگرد در ادامه سخنان خود افزود: پیشگیری از بیماری های واگیردار و سایر بیماری های روده ای به تمام بخشداران، شهرداران، دهیاران و بهداشت محیط در خصوص لایروبی و مجاری روباز فاضلاب های شهری و روستایی اقدامات فوری و جدی معمول دارند و گزارش های مستند خوبی را به جلسه شورای سلامت آینده تشریح و ارائه کنند.

فلکناز دهقانی از مراکز بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تا نظارت مستمر خود را بر اغذیه فروشان، رستوران ها، مغازه ها و عرضه کنندگان مواد پروتئینی و نانوایی ها شدید نمایند و همچنین شهرداری ها و دهیاری ها اقدامات عملی و جدی در زمینه محیط زیست داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: بشاگرد نيوز





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی , شبکه بهداشت , فرماندار شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 1795
بازدید کل : 125241
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com